Genelec-turnauksen tulokset. Rajudolle 15 mitalia! 5 kultaa, 7 hopeaa ja 3 pronssia.

14.11.2010

Genelec-turnaus Iisalmi 13.11.2010.

Raahen judo osallistui Iisalmessa järjestettyyn Genelec-turnaukseen 13.11.2010. Raahesta tatamilla oli 23 judokaa.

Raahelaisjudokat rohmusivat Iisalmen tatameilta 15 mitalia, joista peräti viisi sarjavoittoa, seitsemän hopeaa ja kolme pronssia. Raahen judo oli tällä saldolla kisojen mitalipörssin ykkönen jättäen taakseen 18 muuta seuraa. Ottelijoita tatameilla oli yhteensä 144.

Sarjavoittoihin Raahelaisista ottelivat Joni Oja sarjassa EP-30, Henri Kurttila sarjassa EP-42, Josif Zon sarjassa DP-30, Jasmine Aho sarjassa CT-52 ja Sonja Salonsaari sarjassa BT-57. Hopealle Khirchla Khirchilasvili sarjassa EP-30, Totti Haapakoski sarjassa EP-50, Samppa Jauhiainen sarjassa EP+55, Jaakko Koivikko sarjassa DP-30, Vili Oivo sarjassa CP-42, Joona Laukka sarjassa CP-50 sekä Jonne Impola sarjassa CP-60. Pronssille Veeti Oivo sarjassa EP-38, Jaakko Tanskala sarjassa EP-42 ja Lauri Linde sarjassa CP-50.

Tämän vuoden puolella on jäljellä vielä yksi kisa, Lahti-shiai,  johon on lähdössä raahelaisedustusta. Alkuvuosi 2011 onkin sitten kiireinen. Tammikuussa on vuorossa kotikisojen ensimmäinen osa ja helmikuussa toinen osa. Helmikuussa käydään myös taistelemassa koko seuran voimin Kalajoen Sani-Fani -shiaissa ja Raahen judo on vahvasti mukana kisojen järjestelyissä muun muassa toimitsijarintamalla yhteistyössä Himangan judoseuran kanssa. Tammikuussa otellaan B- ja A-nuorten Samurai-cup 1 Lahdessa, Helmikuussa Samurai-cup 2 Mikkelissä sekä aluemestaruuskisat alueilla.

Tulokset, tilastot ja kaaviot.

Sama juttu Raahen Seudun nettisivuilla kuvan kanssa