Kensapuu-shiaista menestystä laajalla rintamalla.

7.2.2011

Kensapuu-shiaista Raahen Judolle mitalipörssin ykköstila 15:llä palkintosijalla.

Kensapuu-shiai oteltiin lauantaina 5.2.2011 Kalajoella. Raahen Judoa edusti tatamilla 20 kilpailijaa ja neljä tuomaria. Yhteensä sijoituksista oli kamppailemassa 143 judokaa kaikista ikäluokista 20 eri seurasta ympäri Suomen. Kisojen järjestelyistä vastasi Himangan judoseura, jonka apuna toimi joukko judokoita Joensuusta ja Raahesta. Toista kertaa järjestetty kilpailu oli jälleen hieno tapahtuma, josta suuri kiitos Himangan judoseuralle.

Raahen Judo nousi kisojen mitalitilastossa laajalla rintamalla saavutettujen voittojen myötä ykköseksi. Sarjavoittoja Raaheen kertyi 6, kakkossijoituksia 4 ja kolmossijoituksia 5.

Sarjavoittoihin ottelivat: Jaakko Tanskala EPT-41, Vili Oivo CPT-42, Jonne Impola CPT-62, Sonja Salonsaari BT-55, Lauri Linde NBP-49 ja Juho Korkiakangas M-81. Hopealle: Khirchla Khirchilashvili EP-30, Josif Zon CDP-32, Akseli Anttila CP-40 ja Joona Laukka NBP-49. Pronssille: Lauri Kurttila EP-30, Totti Haapakoski EPT-45, Eemeli Anttila CDPT-38, Jaakko Koivikko CDP-32 ja Sami Pirinen M-81.

Raahelaistuomareina matolla olivat Ari Kalaja, Jere Impola, Juho Korkiakangas ja Sami Pirinen.

Kensapuu-shiain tulokset, tilastot ja ottelukaaviot löytyvät kokonaisuudessaa osoitteesta: http://www.judoshiai.fi

Tulevana viikonloppuna lauantaina 12.2.otellaan Raahessa Pultti-Kuppi kisan toinen ja seuramestaruuspisteiden kannalta ratkaiseva osa. Ottelemassa ovat Pohjois-Suomen alueen alle 15 vuotiaat kilpailijat. Kisapaikkana toimii Urheilutalo Raahela, ottelut alkavat klo. 11.00. Raahen Judo puolustaa seuramestaruutta kahdelta edelliseltä vuodelta ja lähtee ensimmäisen kierroksen jäljiltä toiselle kierrokselle n. 40 pisteen johtoasemasta kakkosena hönkivään OJK:hon Oulusta.