Sautinkari Super Cup 3, 15.10 Himangalla.

16.9.2011

Sautinkari Super Cup 3

Järjestäjä: Himangan Judoseura
Kilpailupaikka: Sautinkarin sählysali, Sautinkarintie 40, 68100 Himanka
Aika: 15.10.2011
Punnitus: 8.30-9.00 (punnitus judogin housuissa ja t-paidassa)
Ottelut: kun sarjat valmistuvat noin kello 10.00.
Osallistumisoikeus: kaikilla, jolta löytyy voimassa oleva freecard, erityisesti toivotaan mukaan syksyllä aloittaneita peruskurssilaisia!

Sarjat ja säännöt:

Muodostetaan punnituksen jälkeen sopivia sarjoja iän ja painon perusteella F-A junioreille. Syksyllä 2011 aloittaneille pyritään tekemään 6 k. sarjoja. Yhdistämisen takia E-juniorien erityissääntöjä ei sovelleta. Jos täysin A/B-junnujen sarja syntyy, hyväksytään käsilukot ja kuristukset. Sarjoihin pyritään saamaan yli 5 ottelijaa ja kaikille vähintään 2 ottelua.

Ottelut tuomitsee yksi tuomari

Otteluaika: 2 min + 1 min GS (osallistujista riippuen A/B-junnuilla pidemmät ajat)

Ottelijoille ja seuroille lasketaan kokonaispisteet, jotka muodostuvat voittopisteistä kerrottuna vyöarvoerolla, jos vastustaja on ylempivöinen. Paras yksittäinen ottelija ja seura palkitaan vuoden viimeisessä kisassa, jonka takia osallistuminen vain yhteen sarjaan / hlö. Normaalit mitalit jaetaan tietysti heti kisassa.

Ilmoittautuminen:

11.10. mennessä sähköpostilla osoitteeseen himanganjudoseura@kotinet.com tai nettisivuilta löytyvällä lomakkeella. Ilmoittautumisessa mainittava ottelijan nimi, seura, syntymävuosi ja vyöarvo.

Kilpailumaksu:

5 €/kilpailija. Maksu toivotaan maksettavaksi seuroittain Himangan Judoseuran tilille Himangan OP 505106-223876. Maksun voi maksaa myös paikanpäällä tasarahalla.

Muuta:

Kisapaikalla on kioski ja tapahtumaan osallistuneille Koski-Hovi tarjoaa lounaan aikuisille hintaan 8 € ja lapsille alle 12-v. 5 €.

Sarjan viimeinen osakilpailu alustavasti joulukuussa 17.12.

Kisa on epävirallinen harjoituskisa eli joustamme kaikissa mahdollisissa paikoissa, jotta saamme aikaan hyviä harjoitusotteluita kaikille.

Lisätietoja: Juhani Sammallahti 050-5373618 tai himanganjudoseura@kotinet.com sekä nettisivuilta www.himanganjudoseura.fi