Salikisoissa mahtava meininki

4.11.2011

Torstaina 3.11.2011 rymyttiin kotisalilla naamat virneessä

Tämän vuoden ( todennäköisesti ) viimeinen salikisa sujui hienosti. Kasaan saatiin hyvät sarjat ja jokaiselle kertyi yhteensä kuusi ottelua. Poolikaavioita näytöllä oli neljä, jotka kaikki arvottiin kahteen kertaan , yksi kolmeen kertaan, jotta saatiin jokaiselle kisaajalle kilpailuviettiä vastaava määrä otteluita.

Tuomarit saivat taas tarvitsemaansa harjoitusta oikeista kisatilanteista ja uudehkot toimitsijat ( Senja, Sanna ja Joona ) pääsivät pänttäämään judoshiai -ohjelmistoa. Paikalla oli myös joukkio junioreiden vanhempia sekä kavereita katselemassa "suojattiensa" meininkiä. Ties vaikka joku heistä sai kipinän tulla itsekin matolle kokeilemaan, miltä tuntuu tarttua takin liepeeseen ja tehdä laajakaarinen judoheitto niin sanotusti katon kautta tatamiin.... Tuollaisia komeita heittoja saatiin nähdä kisojen tiimellyksessä lukuisia.

Salikisojen kaaviot löytyvät TÄÄLTÄ.

Päivitetty kisaranking ilmestyy salin ilmoitustaululle ensi viikon alussa.

Ja olihan salikisojen yhteydessä vielä pienimuotoinen palkitseminenkin eli Juho Korkiakangas sai seuralta oman katanansa kesäkuussa suoritetun 1 DAN arvon johdosta. Seuraavaksi Raahelaisista katanaa jahtaa Ari Kalaja ensi kevään liittograduoinnissa. Tsemppiä Arille kovaan harjoitteluun ja valmistautumiseen tulevaan koitokseen!