Salikisat

Raahen Judon Salikisa tiistaina 11.12.2012 klo. 17.00 – 20.00

Seuramme järjestää salikisan kotisalilla pikkujoulutunnelmissa. Kisaaminen salikisoissa ei ole ryppyotsaista taistelua, vaan ennen kaikkea hauskaa yhdessäoloa ja harjoittelua.

Sarjat tehdään siten, että kaikki saavat mahdollisimman monta ottelua sopivissa sarjoissa. Pyrimme huomioimaan ikä- ja taitotasot sarjoja muodostettaessa. Osallistumisen minimivaatimus junioreilla on keltainen vyö.

Toivomme suurta osallistumista, jotta kaikki saavat mahdollisimman paljon otteluita ja kokemusta itselleen sekä seurakavereilleen jaettavaksi.

Salikisan yhteydessä pidetään nuorimpien kisaajien vanhemmille judopassin kilpailupisteiden täyttöopastus.

Salikisaan tarvitaan myös kannustajia luomaan tunnelmaa eli kisaajien kaverit ja perheet ovat tervetulleita seuraamaan illan otteluita livenä!

Tonttulakin voi ottaa mukaan ja se päässä voi otellakin, jos rohkenee…

Sarjoissa palkinnot!

Tervetuloa!