2009-2010

Tiistaina 10.11.2009 järjestettiin Raahelassa salikisat klo. 18.00-20.30.

Innokkaita kisaajia oli paikalla 23 kpl. Raahelaisten lisäksi mukana kamppailemassa oli seitsemän hengen joukkue Himangan judoseurasta. Tuomarina toimi Himangan judoseuran "moottori" Juhani Sammallahti. Toimitsijan hommissa häärivät Sami Pirinen ja Lauri Linde. Paikalla oli mukavasti myös nuorten vanhempia, kavereita ja sairastamisen vuoksi reunalle joutuneita harrastajia.

Sarjoja saatiin muotoiltua kuusi, joista kaikki olivat poolimuotoisia. Vääntö oli kovaa, mutta sopivasti pilke silmäkulmassa otettua. Kaikki kisaajat saivat vähintään kaksi ottelua "rekordiinsa" ja tuntuivat olevan ottelujen jälkeen tyytyväisiä. Yhteisestä alkulämmittelystä ( n. 30 min. ) ja loppujäähdyttelystä ( n. 15 min. ) vastasi Juho Korkiakangas.

Tulokset:

Tuomas, Him
Ville, Him

8.8.2009, SALIKISA YHTEISHARJOITUSTEN YHTEYDESSÄ

Salikisa käytiin Raahen judon ja Himangan judoseuran junioreiden kesken Raahelassa aamun lämmittelyharjoitusten ja iltapäivän tekniikka-, sekä randoriosuuden välissä. Innokkaita kisaajia oli kymmenkunta, joille järjesteltiin sopivat sarjat harjoitusotteluita varten. Tuomaroimassa oli Himangan judoseuran Juhani Sammallahti.
Kesäkauden loppupuolella pieni kisailu mahdollisimman todenmukaisessa tilanteessa oli junioreille mieluisaa puuhaa. Totuttelu kisafiilikseen on tärkeää syksyn kisoja varten, jotta oltaisiin heti iskussa kisakauden alkaessa. Yhteisharjoituksia Himankalaisten kanssa on tarkoitus järjestää tulevaisuudessa lisää ja jatkossa toivotaan, että saadaan osallistujia myös muista lähiseuroista.

Tulokset:

Vili, RaJudo
Juulia, Him
Joona, RaJudo

Jani, Him
Vili, RaJudo
Joona, RaJudo

Jonne, RaJudo
Kopter, Him
Jani, Him
Niko, Him

Jere, RaJudo
Matias, Him

SALIKISA TIISTAINA 8.12.2009 KLO. 18.00-21.00 RAAHELASSA.

Tiistaina kamppailtiin Raahelan tatamilla pikkujouluhengessä 24 raahelaisottelijan voimin. Toimitsijoita oli paikalla kunnon läjä ja paljon lasten vanhempia oli tullut kannustamaan pieniä ja hieman isompiakin judokoita hienoihin suorituksiin. Mukana matsaamassa oli "konkareiden" lisäksi tämän syksyn valkovöisiä ja heiltä nähtiin hienoja tekniikoita. Illan ottelut antoivat näyttöä siitä, että ensi talven Pultti-cup kisaan saadaan Raahen judosta jälleen viimevuotiseen tapaan kova edustus ja edellisvuoden voittoa lähdetään puolustamaan tosissaan.
Salikisaperinnettä on tarkoitus jatkaa jälleen ensi vuoden puolella, kunhan joulu on vietetty.

Kiitokset kaikille mukana olleille!

Tulokset ja osallistujat:

Väinölä Juho